Jeśli zastanawiasz się jak wypromować swoją wizytówkę w google moja firma ten artykuł jest dla ciebie! Optymalizacja wizytówki w Google moja firma to nic trudnego! Wizytówka nie tylko zwiększa rozpoznawalność twojej firmy w sieci, ale też skraca drogę kontaktu z użytkownikiem.

Czym jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie do zarządzania wizerunkiem firm i organizacji w Google, w tym wyszukiwarce i mapach. W zależności od tego jaki typ biznesu prowadzimy podać tam możemy godziny otwarcia, adres strony internetowej, dane o działalności.

Jeśli widzisz że twoja wizytówka już istnieje a jej nie zakładałeś w prosty sposób możesz zweryfikować się jako właściciel, Google wyśle ci list z kodem który posłuży do weryfikacji.

Jak sprawdzić pozycję wizytówki Google

Jeśli chcesz by wizytówka przyniosła ci jak najwięcej korzyści musisz wypełnić starannie wszystkie informacje! Do sprawdzenia pozycji wizytówki warto posłużyć się stroną SURFER Local dzięki której zobaczymy na jakiej pozycji w danych regionach znajduje się nasza wizytówka.

Pozycja w Mapach Google

Pozycjonowanie w mapach  zależy od wielu czynników na podstawie których Google określa pozycję wyświetlania naszego biznesu na dany zestaw zapytań. Sam Google jak zwykle podaje dość ogólne wytyczne na temat kryteriów pozycjonowania.

  • Odległość – im bliżej naszego biznesu znajduje się użytkownik wyszukujący oferowane przez naszą firmę produkty oraz usługi, tym wyższa będzie nasza pozycja w wynikach.
  • Słowa kluczowe  – jeśli w naszej wizytówce nie posiadamy słów odpowiadającym zapytaniom wysyłanym przez użytkowników, nasza pozycja będzie niższa.
  • Oceny – im wyższe oceny otrzymuje nasza wizytówka, tym wyżej będzie wyświetlana.

Optymalizacja Wizytówki

Optymalizując wizytówkę musisz pamiętać o wybraniu odpowiedniej nazwy biznesu, najlepiej by zawarły się w niej słowa kluczowe odpowiadające na zapytania użytkowników wyszukujących oferowane przez ciebie produkty/usługi.

Pamiętaj o uzupełnieniu wszystkich informacji takich jak:

  • Dostępne formy wizyt.
  • Adres.
  • Strona internetowa.
  • Godziny otwarcia.
  • Numer telefonu
  • Środki bezpieczeństwa w okresie pandemii.

Produkty i Opinie

Ważną kwestią jest dodanie informacji o produktach, dzięki temu użytkownicy szukający oferowanych przez ciebie usług zobaczą cię na szczycie listy.

Zachęcaj swoich klientów do wystawienia opinii o swojej firmie, dzięki temu wzrośnie twoja pozycja w wyszukiwarce!

Opis i Wpisy

Opis twojej firmy w wizytówce to jedna z ważniejszych kwestii na której musisz się skupić, nim przystąpisz do jego pisania zrób listę słów kluczowych (Fraz które wpisują w wyszukiwarkę twoi potencjalni klienci). Po wykonaniu listy przystąp do pisania ciekawego opisu na temat oferowanych przez ciebie usług, z uwzględnieniem wcześniej zebranych słów.

Po zalogowaniu do Panelu Google moja firma ujrzysz panel boczny znajdujący się po lewej stronie. Używając zakładki wpisy informuj swoich klientów oraz użytkowników o nowościach oraz promocjach jakie przeprowadzasz, dzięki temu znacząco podniesiesz swoją pozycję w wyszukiwarce oraz mapach.

Bussines site

Budowanie stron internetowych w wizytówce (bussines site) jest proste i łatwe, dzięki temu stworzysz landing page z wszystkim informacjami zawartymi w wizytówce. Stworzyć ją możesz z panelu Google Moja Firma, klikając po lewej stronie w zakładkę „witryna”. Dużym plusem jest to że adresy url oraz wpisy opublikowane w wizytówce są indeksowane co pomaga poprawić pozycję strony!

 

Jeśli posiadasz normalną stronę www, powinieneś również stworzyć bussines site, dzięki temu poprawisz pozycje swojej wizytówki oraz głównej strony!

Zainteresowany?

Daj nam znać a zaproponujemy odpowiednie rozwiązania które pomogą ci zrealizować twoje cele biznesowe.

Zainteresowany?

Daj nam znać a zaproponujemy odpowiednie rozwiązania które pomogą ci zrealizować twoje cele biznesowe.